tisdag 10 april 2012

Förssssta dage jaooo:)

Jag praoar på en advokatbyrå.Jag får mest vara sekreterare och svara i telefon det har gått ganska bra men är väldigt läskigt(vet ju inte vilka personer man ska få prata med).Jag har också arkiverat papper och vikt kartonger.Har hand om alla tekniska grejer så som skrivare,dator,telefon,fax och några andra konstiga maskiner.Och jag vet inte riktigt hur någon av de fungerar så det är läskigt .Hade en väldigt trevlig lunch rast  så gick jag på stan(lite).I morgon skall jag fortsätta som idag och svara i telefon.

2 kommentarer:

  1. Hej Karin. Det måste vara spännande att få lite mer insyn på vad som händer på en advokatbyrå. De verkar ha många tekniska apparater. ta reda mer om dem. Kolla även länken som Niclas har lagt på FB om mer vad du ska hålla koll på.
    Vi ses/ Maria

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Kul att läsa om din första dag. Men jag vill läsa mer. Mer om vad du gör och vad du tycker om det som du får vara med om. Tex hur är det att jobba ihop med pappa. :-) Påminner om uppgiten som finns på fb.

    Ha det got så ses vi på måndag.
    / Niclas

    SvaraRadera